.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروکش کردن تب تحصیل در رشته تجربی در مازندران
معاون متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه تب رفتن به رشته تجربی در مازندران کاهش یافته است، گفت: در سال ۹۲ و ۹۳ موج رفتن به رشته تجربی ۴۴ درصد بود که الان به ۳۹ درصد رسیده است که با اطلاع‌رسانی دقیق پایه نهم و هدایت تحصیلی این آمار کاهش یابد تا دانش‌آموز در رشته مورد علاقه‌اش تحصل کند.

به گزارش شمال نیوز، اسفندیار نظری، در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اجرای طرح ایران مهارت زمینه آموزش مهارت زندگی و هدایت تحصیلی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند، اظهار کرد: در طرح ایران مهارت ۲۰۰ مهارت در مدرسه آموزش داده می‌شود و دانش‌آموزان ۱۰۰ درصد مهارت را در مدرسه یاد می‌گیرند.

وی تصریح کرد: با همکاری اداره فنی‌وحرفه‌ای به ۳۰ درصد متوسطه اول و پایه هفتم در خلال سال تحصیلی و تابستان طرح ایران مهارت اجرا می‌شود و هیچ اشکالی در آموزش روزمره دانش‌آموزان ندارد و خارج از ساعات رسمی مدرسه است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تب رفتن به رشته تجربی در مازندران کاهش یافته است، تاکید کرد: در سال ۹۲ و ۹۳ موج رفتن به رشته تجربی ۴۴ درصد بود که الان به ۳۹ درصد رسیده است که با اطلاع‌رسانی دقیق پایه نهم و هدایت تحصیلی این آمار کاهش یابد تا دانش‌آموز در رشته مورد علاقه‌اش تحصل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه جامعه تقدیر از معلم را می‌پذیرد، اظهار کرد: معلمان در جامعه عضو اثرگذار و قابل اعتماد در جامعه هستند و این نشان می‌دهد که معلمان سهم خود را خوب ایفا کردند.

حسین حسن‌نژاد افزود: باید از هفته معلم به خوبی استفاده کنیم تا معلمان به نقش برجسته خود بیشتر واقف شوند و آن را اجرا کنند تا تکریم جامعه را بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایراد آموزش و پرورش را رفع کنیم، گفت: با رفع ایراد ضریب اثرگذاری ما در جامعه افزایش می‌یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در نظام آموش عالی شرایط مطلوب نداریم، عنوان کرد: طبع آموزش عالی پدر خانواده‌ها را در آورده است و تعداد دانشگاه‌ها و دولتی و غیردولتی در مازندران بسیار بالا است و امیدوارم طرح ایران مهارت چاره این مشکل باشد.

حسن‌نژاد تصریح کرد: مشارکت مردم را در گرامیداشت هفته معلم بیشتر کنیم تا به ارتقای فرهنگ کشورمان کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران در سیل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده است، افزود: دولت توان جبران این میزان خسارت را ندارد و آموزش و پرورش باید از مشارکت فرهنگ‌دوستان و بخش عمومی خسارت را جبران کند.

حسن‌نژاد با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید در بخش سمن‌ها ورود جدی داشته باشد، گفت: اگر قرار است آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و تربیتی به متن جامعه برود و جامعه به آموزش و پرورش بیاید هیچ چیزی مهمتر از سمن‌ها نیست./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.